- Úvod
- Jak nakupovat
Doprava a platba
Dopravu lze realizovat:
TOPTRANS / DPD
Oznámení o doručení zásilky Vám přijde den předem SMSkou či e-mailem. Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpověďí na SMS zprávu nebo e-mail. Na dobírku můžete zaplatit v hotovosti či platební kartou dle Vaší vyplněné objednávky.
Kontrola zásilky při převzetí od přepravní společnosti
Při převzetí zásilky vždy překontrolujte stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat emailem prodávajícímu.
Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí přepravce pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!
Platba:
Vaši objednávku můžete uhradit několika způsoby:
1) Dobírkou tzn. hotově při převzetí zboží kurýrní společností,
2) Běžným převodem z účtu.
3) platební kartou pokud jste ji vybrali v objednávce
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
EET
"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."