INFRAKY.CZ | INFRAZÁŘIČE
Poradíme s výběrem infrazářiče. Nejste si jistí který typ zářiče zvolit? Kontaktujte nás info@infrasystemy.cz nebo volejte tel. 601 555 225 a navrhneme vhodné řešení a typ infrazářiče.
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
01.09.2021
Akce 5%
Využijte skvělou akci a uplatněte kód se slevou 5%. Akce platí na objednávky infrazářičů nad 5000 Kč. Nevztahuje se na některé vybrané typy příslušen... číst celé
29.03.2020
Covid 19
AKTUALITY COVID19 jsme stále v provozu a expedice probíhají denně včetně poradenství jak přes email i telefony omezení v dopravě: žádné číst celé
04.02.2019
10.4.2019 - Plynové zářiče
Aktualizovaná nabídka plynových zářičů kvalitního německého výrobce ENDERS číst celé
Zobrazit všechny novinky

                   


go pay platby

  1. Úvod
  2. Jak nakupovat
Jak nakupovat

Doprava a platba

Dopravu lze realizovat:

TOPTRANS / DPD
Oznámení o doručení zásilky Vám přijde den předem SMSkou či e-mailem. Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpověďí na SMS zprávu nebo e-mail. Na dobírku můžete zaplatit v hotovosti či platební kartou dle Vaší vyplněné objednávky.

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní společnosti
Při převzetí zásilky vždy překontrolujte stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat emailem prodávajícímu.
Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí přepravce pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!

Platba:

Vaši objednávku můžete uhradit několika způsoby:

1) Dobírkou tzn. hotově při převzetí zboží kurýrní společností,

2) Běžným převodem z účtu.

3) platební kartou pokud jste ji vybrali v objednávce

 

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

EET

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin." 

nejvetsi prodejce zaricu a infrazaricu

infrasystémy s.r.o. 2012-2019