infratopení a infrapanely Heatwell infra panely sálavé topení 

Sálavé vytápění infrapanely Heatwell - infratopení s úsporou až 50%


O nás » DOPRAVA A PLATBA
DOPRAVA A PLATBA

Dopravu lze realizovat:

PPL
Společnost PPL zajišťuje expresní přepravu balíků nejen po celém území České Republiky, ale i do zahraničí. Výhodou je rychlá komunikace s příjemcem ze strany PPL – řidič Vás před doručením bude kontaktovat a je možné se domluvit na posunutí času vyzvednutí přesně dle Vašich potřeb. Na dobírku můžete zaplatit v hotovosti či platební kartou.

TOPTRANS
Oznámení o doručení zásilky Vám přijde den předem SMSkou či e-mailem. Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpověďí na SMS zprávu nebo e-mail. Na dobírku můžete zaplatit v hotovosti či platební kartou.

Česká pošta – Balík do ruky
Je klasický a nejvíce známý způsob doručení. Pracovník České pošty Vám doručí balík přímo ke dveřím Vašeho domu či bytu. Pokud Vás doma nezastihne, nechá ve schránce lísteček s výzvou a Vy si zásilku můžete vyzvednout v následujících dnech na poště. Garance doručení přímo do rukou adresáta je již následující pracovní den od podání zásilky.

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní společnosti
Při převzetí zásilky Vám doporučujeme pečlivě překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, viditelné poškození obalu, počet zásilek apod.) a následně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je vždy nutné oznámit prodávajícímu. Skrytou vadu zásilky (zásilka je poškozená, či nekompletní) zjištěnou až po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravní společnosti a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení události je nutné zápis o škodě zaslat emailem prodávajícímu.
Dopravní společnost má právo překontrolovat skutečný stav poškozeného zboží. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena. Náhradu vzniklé škody za poškozený balík vyplatí přepravce pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace, po převzetí zásilky, je možná jen do 2 pracovních dnů od dodání. Reklamace probíhá jen u té dopravní společnosti, která ji dodala. Reklamaci uplatňuje vždy jen příjemce!

Platba:

Vaši objednávku můžete uhradit několika způsoby:

1) Dobírkou tzn. hotově při převzetí zboží kurýrní společností,

2) Běžným převodem z účtu.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

EET

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."